
Drukwerkdeal genomineerd voor B2B Award van Shopping Awards
Online drukkerij Drukwerkdeal is dit jaar genomineerd voor de B2B Award van de Shopping Awards. Het is voor het eerst dat het bedrijf hiervoor een nominatie krijgt.
‘We hebben het afgelopen jaar flink wat stappen gezet waar we trots op zijn. Van een complete rebranding tot de doorontwikkeling in datagedreven werken en de uitbreiding van onze services – stuk voor stuk mijlpalen’, zegt Martijn Jansen, commercieel directeur van Drukwerkdeal. ‘We zijn al 20 jaar een ondernemende organisatie die klanten helpt hun verhaal te vertellen. Dat doen we met passie en liefde voor ons product. Daar zijn we vaak wat bescheiden in. Maar nu zijn we zó trots dat we het toch niet konden laten ons aan te melden voor deze prijs. Onze slogan is niet voor niets: “Laat zien wie je bent”. Tijd om ons eigen verhaal te vertellen!’
Drukwerkdeal is één van de drie genomineerden voor de B2B Award. De andere genomineerden zijn Vehikit en Zorgboodschap. Drukwerkdeal is ook genomineerd voor de Publieksprijs in de categorie Applicatie (App) & Platformen. De andere genomineerden in deze categorie zijn Kaartje2go.nl en Univé. De Shopping Awards zijn sinds een paar jaar de opvolgers van de Thuiswinkel Awards. Op vrijdag 28 maart worden de winnaars van de Awards bekendgemaakt.
Ontvang wekelijks de gratis PRINTmatters nieuwsbrief in je inbox